Pedofilie.nl reageert op de oprichting van de PNVD (de “pedo-partij”):
https://www.ad.nl/binnenland/groot-verdriet-bij-pedofiel-ben-53-door-pedopartij-ik-vrees-voor-meer-geweld~a39697dc
https://www.ad.nl/binnenland/groot-verdriet-bij-pedofiel-ben-53-door-pedopartij-ik-vrees-voor-meer-geweld~a39697dc
https://www.ad.nl/binnenland/ben-53-is-pedofiel-en-walgt-van-npo-interview-met-nelson-hij-zegt-afschuwelijke-dingen~aa378d27
https://www.ad.nl/binnenland/onderzoek-een-op-de-tien-mannen-worstelt-met-pedofiele-gevoelens~a523016d